maandag 16 augustus 2010

LRG Gas 87 , 110,00 x 11,45 x 2,80 , 1849 ton , Bouwjaar 2008 , Werf Santierul Naval Orsova SA in Orsova ( Roemeniƫ ) en TeamCo Shipyard in Heusden , 2 x 862 pk Mitsubishi en 529 pk Scania Verhaar Omega kopschroef , eigenaar Lehnkering Reederei AG in Duisburg , ENI 02331363 , Foto gemaakt door Feitse Boerwinkel , Twee weken geleden was ik in Noord Limburg op fotojacht, voornamelijk landschap.Toen ik op de brug over de Maas stond bij Gennep kwam er een indrukwekkende binnenvaartder op mij af die al gauw een tanker bleek te zijn en even later was duidelijk dat het om de "LRG GAS 87" ging , op weg naar het zuiden. Ik had hetzelfde bakbeest (want hij oogt indrukwekkend) een uur daarvoor al gezien op het moment dat het uit het Maas- Waal kanaal de Maas op voer maar toen kon ik er geen goede foto van maken. Daarna dus wel , staande op de brug bij Gennep.. , www.shipspotting.web-log.nl

Geen opmerkingen: